De keuring - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Jos en Gitty Flipsen Scholten - WaarBenJij.nu De keuring - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Jos en Gitty Flipsen Scholten - WaarBenJij.nu

De keuring

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos en Gitty

07 Mei 2014 | Nederland, Wezep

Je kunt alles goed voor elkaar hebben en denken of zeker weten dat de auto goed is. Naast een verse geldige APK en compressietest uitgevoerd door de garage moet je nog een aparte keuring ondergaan.
Voor ons was dat op 12 april en mochten we verschijnen bij de importeur van Volvo waar de werkplaats beschikbaar was met diverse bruggen en zo konden er gemiddeld 5 tot 30 minuten gekeurd worden. Na eerst aangemeld te hebben en de benodigde documenten afgegeven te hebben en laten checken, mochten we eerst nog getuige zijn van een auto die werd afgekeurd. Daarna was het de beurt met enkele anderen aan ons. Hup op de brug 2 controleurs erbij en kijken, voelen, wrikken, werkelijk alles werd nagelopen, maar voor ons in een hoog tempo. Kennelijk wekte het geheel zoveel vertrouwen dat het nog geen kwartier heeft gekost en de keurmeester zei, "mooie auto eindelijk weer eens een goede op de brug, goedgekeurd en wel : cum laude!
En dat is dan toch wel erg prettig en kan nu de volgende fase beginnen ! maar eerst even vieren! Samen met Wies en Hans ook een 164 equipe hebben we genoten van een heerlijk lunch na afloop !

• 07 Mei 2014 - 18:13

Reint Scholten:

Dag Jos,

Leuk om te lezen dat de eerste basis is gelegd. Succes met de verdere voorbereidingen!

Groeten van Reint.

• 07 Mei 2014 - 18:42

Weynie:

Super leuk dat ik mag gaan meegenieten van jullie reisavontuur! Fijn dat de 'oké-sticker' op de auto zit! Goede voorbereiding toegewenst!
    Lieve groet

• 07 Mei 2014 - 19:41

Sabine & Ferry:

Dan kan het avontuur nu echt gaan beginnen! Leuk om zo mee te lezen en een fijn gevoel dat de auto cum laude geslaagd is!
    Succes en heel veel plezier.
    Groetjes van ons.

• 07 Mei 2014 - 21:22

Hans:

Bericht goed aangekomen, verder succes met de voorbereidingen.

• 08 Mei 2014 - 20:43

Edmée:

Jammer dat ik niet echt mee mag! Maar dat kan niet met school..... Maar zo ben ik er toch nog een beetje bij! En als ik dan op deze site kom en zie waar jullie zijn stel ik me voor dat ik achter in de auto zit en van het uitzicht geniet!

Goede reis!!