Morgen gaan we - Reisverslag uit Gotenburg, Zweden van Jos en Gitty Flipsen Scholten - WaarBenJij.nu Morgen gaan we - Reisverslag uit Gotenburg, Zweden van Jos en Gitty Flipsen Scholten - WaarBenJij.nu

Morgen gaan we

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos en Gitty

24 Mei 2014 | Zweden, Gotenburg

Inmiddels is het zaterdag. Donderdag vertrokken naar een plaatsje net voorbij Bremen. Druk verkeer veel file over 10 kilometer en 30 graden. Niet het meest fijne begin, maar een goed en eenvoudig hotel met asperges op het terras en een lekkere wijn geeft weer een heel ander gevoel. Vrijdag waren we om 14.00 uur in Kiel en konden we om 17.30 uur in schepen in de regen. Daar troffen we 78 andere trippers en was het een gezellige avond op de boot. Samen met Hans en Wies, ook een Volvo 164 lekker wat gegeten en gedronken en het buitendek bezocht. Na een goede nachtrust om 8.00 uur aan het ontbijt en na aankomst inchecken in het hotel, een boot. Nog een citytoer gemaakt en wat slenteren door het centrum van Gotenborg.
De parkeerplaats heeft op een klein deel een trieste aanblik. Ongeveer 6 auto,s staan met de neus of kont omhoog, zelfs 1 waar de complete achteras gedemonteerd is. De meegereisde monteurs zijn al van vroeg in de ochtend de hele dag bezig met reparatie. Of het allemaal goed komt weten we nu nog niet.
Morgen vertrekken we rond 6.00 uur voor de 1e etappen van 800 km. door Zweden. We zullen bij een volgend verslag ook wat foto's toevoegen maar dat kan wel pas maandag of dinsdag worden

• 24 Mei 2014 - 19:04

Peter:

gezellig op deze manier de reis wat mee te maken....
    nou een goede 1e etappe gewenst....

tot de volgende....

Gtrzzz en een mooie reis ...

• 24 Mei 2014 - 19:25

Gerard En Ria:

Mooi, jullie zijn dus op weg.
    Namens Desiree bedankt voor de leuke kaart voor haar verjaardag.!
    Sterke met de 800 kilometer. Wij blijven van de week nog hier en gaan op Hemelvaartsdag weg. Drieduizend kilometers of zo, maar dan vliegend.........
    De i-pad gaat mee dus we blijven jullie volgen.

Liefs,

gerard en Ria

• 24 Mei 2014 - 20:11

Rinus:

nogmaals wens ik jullie een geode reis en een behouden terugkeer. ik zal jullie volgen ik weet niet of het kan maar foto's zouden leuk zijn gr vanuit portugal