Oslo Göteborg 350 km - Reisverslag uit Gotenburg, Zweden van Jos en Gitty Flipsen Scholten - WaarBenJij.nu Oslo Göteborg 350 km - Reisverslag uit Gotenburg, Zweden van Jos en Gitty Flipsen Scholten - WaarBenJij.nu

Oslo Göteborg 350 km

Door: Gitty en Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos en Gitty

09 Juni 2014 | Zweden, Gotenburg

De laatste etappe. Hoewel we via de E6 snel in Göteborg kunnen zijn volgen we ook nu weer het routeboek. We gaan van de snelweg af en genieten van een ruim, royaal, groen, rijk en schoon Zuid Noorwegen. De meeste huizen zijn villa 's en voorzien van grote Noorse vlaggen. Het is hier groen en er staat veel in bloei, de lente is hier een stuk verder. In korte tijd enkele weken zitten we van de strenge winter in het late voorjaar. We bezoeken onderweg nog een vesting en rijden een tijde met onze Volvo 164 op een weg met het nummer 164 grappig ! We zijn op tijd terug om ons op te maken voor het afscheidbuffet. Wel gek, na 2,5 weken begin je aan de groep te wennen en heb je inmiddels leuke contacten. We krijgen eerst een paar speeches en veel dank voor het technische team, zij repareerden 52 auto's , we horen dat alle equipes het hebben gehaald, iedereen is rijdend Göteborg binnen gekomen. Een hele prestatie ! We krijgen een medaille uitgereikt Trots !!!!!maar dan komt voor ons ook het afscheid van de groep, we bedanken en groeten verschillende mensen, de reisorganisatie en dan Hans en Wies.
De hele reis zijn Hans en Wies onze routemaatjes geweest, dat beviel vanaf de eerste dag, we waren er voor elkaar, we hadden zorg en aandacht voor elkaar en we hebben genoten, gelachen, gesproken wij zijn Hans en Wies heel dankbaar daarvoor. Hans en Wies bedankt, een zoen ! Het was heel goed !
Dit was ons laatste reisverslag hoewel we nog enkele dagen onderweg zijn eerst Kopenhagen 2 nachtjes dan nog Noord Duitsland maar daarvan verslaan we niet meer. De Volvo Nordkappreis is afgerond. Alle lezers en volgers bedankt voor jullie betrokkenheid......xx

• 10 Juni 2014 - 08:04

Peter:

bedankt voor de mooie verslagen,....wel thuis en RESPECT voor jullie prestatie.

• 10 Juni 2014 - 08:56

Kees En Cintha:

Voor ons dus ook een beetje afscheid...van de mooie verslagen en het meereizen. Jij/jullie ook erg bedankt daarvoor! Veel plezier nog de laatste dagen daar! Kus.

• 02 Juli 2014 - 09:16

Conny:

Regelmatig loop ik n beetje achter de feiten aan, maar in dit geval waren de verhalen en foto's meer dan de moeite waard. Mooie ervaring en ik begrijp nu ook dat jullie weer hebben moeten landen in het gewone leven! Liefs Connyx